Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine LacniDodo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Svetujemo vam, da pred uporabo spletnih strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani LacniDodo.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine LacniDodo.si.
S spletno trgovino LacniDodo.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje MEGATREND D.O.O. (v nadaljevanju »ponudnik«).
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani LacniDodo.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Osebna izkaznica
MEGATREND trgovina in storitve d.o.o.
Ulica Franca Baliča 2
5290 Šempeter pri Gorici
Identifikacijska številka za DDV: SI81547943
Matična številka: 9350926000
IBAN: SI56 6100 0002 7984 362 (TRR odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d.)
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Artikli, ponujeni preko trgovine, so del ponudbe oziroma prodajnega programa podjetja MEGATREND D.O.O. Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.
Načini plačila - plačilni pogoji
V spletni trgovini LacniDodo.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Plačilo po povzetju
V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.
Plačilo s kreditno kartico, debetno kartico
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko spleta z uporabo spletnega plačilnega sredstva (kreditne kartice, debetne kartic), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. V primeru uspešne transakcije vam bomo naročilo odpremili takoj, ko bo mogoče. Plačilo prek omenjenih metod je popolnoma varno, saj poteka prek varne povezave, podatki vaše kartice pa se ne shranjujejo na našem strežniku.
Plačilo s PayPal
Omogočamo plačilo z uporabo vašega PayPal računa. Plačilo se izvede prek obrazca na PayPal-ovi spletni strani, tako da so v primeru tega načina plačila vaši plačilni podatki popolnoma varni. Plačilo se izvede v trenutku oddaje naročila, zato lahko vaše naročilo tudi takoj odpremimo.
Plačilo po predračunu - s predhodnim nakazilom
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. S to ponudbo nato (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu...) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem transakcijskem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, vas bomo kontaktirali za prevzem, takoj ko bo blago za to pripravljeno.
Plačilo z VALÚ
Moneta se je preimenovala v VALÚ Moneta. Omogoča vam plačevanje z mobitelom na številnih plačilnih mestih z oznako VALÚ. Glavna prednost je, da se vam strošek obračuna na naslednjem mesečnem računu za telekomunikacijske storitve.
VALÚ Moneto imate naročniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije in A1 samodejno vključeno.
Plačujete lahko na več načinov, odvisno od vrste plačilnega mesta. Če ste si naložili aplikacijo VALÚ in želite plačati z VALÚ Moneto (z ukaznim nizom), morate imeti dovolj stanja na računu VALÚ.
Rešitev je, da si vključite samodejno polnitev računa z VALÚ Moneto:
- obiščite sklop Nastavitve v desnem zgornjem kotu aplikacije,
- izberite samodejno polnitev računa.
Naročnikom, ki ne uporabljajo VALÚ Monete, se članarina ne zaračunava. Članarina se vključi, ko se opravi prvi nakup z VALÚ Moneto.
Več o VALÚ si preberite na: www.valu.si.
Plačilo s Flik aplikacijo
Flik je hiter in enostaven način plačila s potrditvijo v aplikaciji Flik oz. mobilni denarnici vaše banke.
Plačilo s Flik aplikacijo je na voljo le registriranim uporabnikom spletne trgovine.
Storitev trenutno ni mogoča za uporabnike Banke Intesa Sanpaolo in Sparkasse, ki storitve trenutno še ne podpirata.
Več o Flik plačilih si preberite na: www.flik.si.
Cene
Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije, ki se med seboj lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi. V kolikor rok veljavnosti akcije ni objavljen, so izdelki v akciji trajno oz. do preklica.
Garancija
Večina izdelkov, ki so v prodaji v spletni trgovini, ima garancijo prodajalca oz. proizvajalca in zagotovljeno servisiranje ter rezervne dele. Za uveljavljanje garancije se obrnite na prodajalca - podjetje MEGATREND D.O.O. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku.
Podatki o garanciji posameznega izdelka so prikazani tudi v opisu izdelka v spletni trgovini LacniDodo.si. V kolikor ti podatki niso posebej izpisani ob izdelku, veljajo glede garancijskih rokov naslednji splošni pogoji:
- 6 mesecev od dneva nakupa novih artiklov iz kategorije baterij,
- 12 mesecev od dneva nakupa novih artiklov (tehnični izdelki za katere je zakonsko predpisan garancijski rok),
- 1 mesec od dneva nakupa rabljenih artiklov, če ni navedeno drugače oz. če ni sklenjena podaljšana garancija za izdelek,
- izdelki, ki nimajo zakonsko predpisane garancije imajo garancijo le v primeru, da je to izrecno navedena v opisu izdelka.
Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom (ta je običajno priložen izdelku). Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi lahko nastale v garancijskem roku, bomo odpravili brezplačno.
Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:
- neupoštevanje navodil za uporabo,
- popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
- malomarno ravnanje z izdelkom,
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
- nepravilna vgradnja.
Za dodatne informacije v zvezi z garancijo se obrnite na kontaktni poštni naslov info@LacniDodo.si.
Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete tukaj.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Dobavni roki
Običajni dobavni rok je 14 dni oz. kot je navedeno pri posameznem artiklu. V kolikor kupec zahteva drugačne dobavne roke, jih mora s ponudnikom dogovoriti pisno. V primeru višje sile in izrednih razmer, ki niso nastale po krivdi ponudnika ali v primerih, ko ponudniku blaga ni dobavil dobavitelj in lahko to ponudnik dokaže, bo dobavni rok temu primerno podaljšan. V primeru, da je dobavni rok daljši od enega meseca, kupec lahko stornira naročilo. V primeru spremembe roka dobave prodajalec o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Prevzem in dostava
Dostava po pošti
Artikli, naročeni na LacniDodo.si bodo odpremljeni v najkrajšem možnem času. Če so naročeni artikli na zalogi, bodo običajno odpremljeni še isti dan ali najkasneje tretji delovni dan od datuma naročila.
Za paketno dostavo poskrbi Pošta Slovenije. Odpremljeni izdelki so večinoma dostavljeni že naslednji delovni dan, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo izdelke že poslali na pot.
Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na najbližji pošti.
Stroški dostave
Strošek dostave je enoten za vse izdelke in celotno območje Slovenije, ter znaša 3,95 € z DDV. Strošek dostave se pred in ob oddaji naročila izpiše v spletni košarici.
Strošek dostave se obračuna samo enkrat za posamezno naročilo; tako lahko privarčujete pri dostavi ob naročilu več artiklov hkrati.
V primeru dostave v kombinaciji s plačilom po povzetju se strošek poštnine poveča in skupno znaša 4,95 € z DDV.
Dostava na območju Slovenije je brezplačna v primeru, ko znesek naročila brez poštnine presega 99,00 € z DDV.
Dostava v druge države
Omogočamo dostavo tudi v naslednje države po spodaj navedenih cenah:
- Hrvaška (3,90 EUR z DDV za vsa naročila)
Osebni prevzem
Osebni prevzem je možen na sedežu podjetja v primeru predhodno oddanega naročila. Po prejemu naročila in plačila vas bomo po elektronski pošti obvestili, ko bo izdelek pripravljen za prevzem.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Upravitelj spletne trgovine www.LacniDodo.si (ponudnik, podjetje MEGATREND D.O.O.) je skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželjenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za varovanje vaših osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za šifriranje vseh informacij.
Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni in pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom. Vsi pogodbeni partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z uredbo (GDPR).
Vaših osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim tretjim osebam.
Več o tem katere podatke zbiramo, zakaj in kako bomo uporabili vaše podatke si preberite na spodnji povezavi:
https://www.LacniDodo.si/Zasebnost-in-piskotki-i9
Arhiviranje pogodbe
Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu MEGATREND D.O.O., Ulica Franca Baliča 11, 5290 Šempeter pri Gorici. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov info@LacniDodo.si.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Potrošnik si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru prodajalec nemudoma pošlje potrošniku po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Potrošnik mora blago vrniti na naslov: MEGATREND D.O.O., Ulica Franca Baliča 11, 5290 Šempeter pri Gorici.
Potrošniku je pri uveljavljanju v pomoč obrazec, ki si ga lahko prenesete tukaj.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik nosi strošek vračila blaga. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.
V primeru odstopa od pogodbe, prodajalec potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave potrošnika. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.
Ponudnik ne sprejema paketov z odkupnino, vsa vračila denarja se vršijo prek nakazila na TRR kupca.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Ob registraciji se uporabnik strinja s prejemom raznovrstnih elektronskih oglasnih sporočil. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ter določiti osebo, s katero se kupec v primeru težav lahko poveže po telefonu ali elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronske pošte na naslov info@LacniDodo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje MEGATREND D.O.O. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Podjetje MEGATREND D.O.O. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Postopek nakupa
Nov uporabnik – registracija
Pred postopkom nakupa je priporočeno, da se uporabnik najprej registrira. Nakup se lahko opravi tudi brez registracije kot gost, kar lahko uporabnik izbere ob oddaji naročila.
V glavi spletne trgovine izberite opcijo “Prijava > Registracija” in izpolnite vse potrebne podatke. Vnos podatkov z zvezdico je obvezen.
Označite morate, da se strinjate s Pogoji poslovanja.
Če želite ustvariti svoj račun kot pravna oseba, vnesite ime pravne osebe in davčno številko.
Za uporabniško ime vpišite svoj e-mail naslov, na katerega vam bomo poslali aktivacijski link, preko katerega aktivirate svoj račun.
Obstoječi uporabnik
Izberite opcijo “prijava”. Prijavite se z e-mail naslovom in geslom. Prijavo lahko opravite pred ali med postopkom nakupa.
Izguba gesla
Če ste pozabili geslo, izberite opcijo “prijava/izgubljeno geslo?”. Vpišite svoj e-mail naslov, na katerega vam bomo poslali novo geslo.
Korak – dodajanje artiklov v košarico
Kupec v trgovini izbere artikle katere želi kupiti, določi želeno količino posameznega artikla ter jih doda v košarico. Za vsak artikel je v trgovini naveden točen opis in rok dobave. Vsebino košarice lahko preverite s klikom na ikono košarice v glavi spletne trgovine. Za urejanje vsebine košarice je potrebno izbrati opcijo “pokaži košarico”, kjer lahko dodajate/odstranjujete izdelke. Za nadaljevanje nakupa izberite opcijo “nazaj v trgovino”.
Korak – izbira načina dostave
Naslov za dostavo kupljenega blaga se izpiše avtomatično in je enak naslovu, ki ga je uporabnik vnesel ob registraciji. Če želite kupljene artikle poslati na drug naslov, izberite opcijo »spremeni«, kjer vpišete želene podatke. Dostava v tujino ni možna.
Korak – izbira načina plačila in plačilo
V kolikor poštna dostava zaradi zakonodaje ni možna, vas bo trgovina avtomatsko preusmerila na osebni prevzem.Tu izberite vam najustreznejšo opcijo prevzema.
Po izbranem načinu dobave/prevzema izberite način plačila. Izberite eno izmed možnosti za plačilo. Možni načini plačila so določeni v splošnih pogojih v poglavju »Način plačila«. Plačilo po povzetju ni možno. Če imate promocijsko kodo, jo vnesite v za to namenjeno polje.
Za nadaljevanje postopka nakupa izberite opcijo “Oddaj naročilo”, vaše naročilo še ne bo zaključeno.
Pokazala se vam bo stran, ki bo od vas zahtevala vnos podatkov vaše plačilne kartice. Ob kliku na gumb “Potrdi plačilo” bo vaše naročilo oddano in plačano.
Korak – Povzetek naročila
V poglavju “Povzetek naročila” lahko še zadnjič preverite naročeno blago. Za zaključek nakupa izberite opcijo “Oddaj naročilo”. Po uspešno izvedenem plačilu boste na vaš e-mail prejeli obvestilo o potrjenem naročilu. V sporočilu bodo poslane tudi informacije o kupljenih artiklih, količinah ter načinu dostave.
Korak – Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V primeru spremembe roka dobave prodajalec o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.