Pogosta vprašanja

Splošno

Kako vrnem izdelek v primeru reklamacije ali odstopa od nakupa?

Da lahko omogočimo čim hitrejšo obdelavo reklamacij priporočamo, da izpolnete obrazec na strani Vračilo blaga. Po oddaji zahtevka vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

Kje preverim zalogo izdelka in dobavni rok?

Zaloga izdelka je izpisana na strani posameznega izdelka pod razdelkom dobavljivost. V kolikor je izdelek na zalogi je to označeno z zeleno barvo. V kolikor naročilo opravite v danem trenutku je izpisan tudi predviden datum dostave. Če izdelek ni na zalogi, je v razdelku dobavljivost naveden predviden rok dobave v nekaj dneh.

Kako opravim nakup kot pravna oseba, podjetje oz. druga ustanova?

Nakup lahko opravite tudi kot pravna oseba. Prosimo vas, da to ustrezno označite pri oddaji naročila. Med procesom nakupa označite okence Želim račun na podjetje, zavod oz. drugo pravno osebo. Prikažeta se dve dodatni polji za vnos imena podjetja in identifikacijske številke za DDV, ki ju izpolnete.

Dostava in osebni prevzem

Kdaj bo izdelek dostavljen?

Predviden datum dostave je naveden ob vsakem izdelku v spletni trgovini. Če je izdelek na voljo in naročilo opravite do 16. ure med delavniki, dostava običajno poteka že naslednji delovni dan.

Ko naročeni izdelki zapustijo naše skladišče, vas o tem obvestimo prek elektronske pošte. Pred dostavo vam Pošta Slovenije pošlje še SMS sporočilo z okvirnim časom dostave, ki je običajno v dopoldnevu. Če vas ob dostavi izdelka ni na naslovu, lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

Ali lahko izdelek prevzamem osebno?

Če želite izdelek prevzeti osebno, morate ob oddaji naročila izbrati opcijo Osebni prevzem. Naročilo za osebni prevzem je potrebno poravnati v naprej prek spleta in sicer s kartico, PayPal-om ali po predračunu. Takoj, ko bo izdelek pripravljen za prevzem vas bomo obvestili prek elektronske pošte. Prevzem naročil je možen na naslovu: Ulica Franca Baliča 2, 5290 Šempeter pri Gorici vsak delavnik med 9. in 12. ter 14. in 16. uro.